dinsdag 30 december 2014

Linkerflanken - Catch and Release 2014

Zoals jullie onder andere gisteren hebben kunnen lezen, was 2014 een succesvol karperjaar.
Het liep eigenlijk het hele jaar lekker door. Het was één groot hoogtepunt!

Gedurende de sessies over het hele jaar gezien, ging er ook altijd een filmcameraatje mee.
Je probeert wat op te nemen en hoopt dan dat het op tv er ook mooi uitkomt.
De mooiste avonturen zitten tenslotte in het hoofd. Nu kan ik dat aardig verwoorden in tekst, maar voor mij moeilijk op film te zetten.
Toch heb ik het geprobeerd. Ik zal nooit geen Steven Spielberg worden. Het begint al bij alle apparatuur die je allemaal moet meeslepen. Over de programma's op je computer maar niet te spreken!
Deze heb ik gewoonweg al niet, dus dan word het schipperen.

Excuses voor de beeldkwaliteit. Ondanks alles, hoop ik dat ik hiermee toch een klein inkijkje heb kunnen geven in onze visserij van 2014.

Veel kijkplezier en nogmaals een gelukkig, vangstvol en gezond 2015!








12 opmerkingen:

  1. Leuke film hoor! Je hebt een prachtig visjaar achter de rug! Op naar 2015!

    Ik wens je het allerbeste in het nieuwe jaar!

    Gr Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoe jullie in alle plezier de boel beleven. Duidelijk zichtbaar.

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te lezen Michael. Plezier en genieten staat boven alles. We 'moeten' niets. Toch zijn we ondanks een hoop gekkigheid en plezier, bloedje fanatiek.
      Er is balans. Balans in de visserij, balans in het leven.

      Verwijderen
  3. Je jaaroverzichten en het filmpje gezien en klagen kan je zeker niet. Al is het natuurlijk noot (net) genoeg. Prachtige spiegels en natuurlijk Fons zijn goudkarper! Mooi jaar, niet alleen visrijk, maar ook in goede gezondheid en met veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens jou ook een prachtig jaar toe Bou. Allereerste in hele goede gezondheid en vang een paar dikke!

      Verwijderen
  4. Tering Dres! Fakking mooie serie ouwe! Kan je nagaan wat je gevangen gehad als je met een goeie bol had gevist... ;) Hahaha, geintje dikke, toffe film! Happy 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Rodolfo! Mijn aas was niet alleen goed, maar ook degelijk. Anders had ik deze vangsten nooit kunnen realiseren, hehehe:) Je weet toch:)
      Veel geluk en gezondheid, ook voor jou.
      Living you're dream! Hij zwemt er nog ergens, ik weet het zeker. Altijd spannend als je wat plaatst. Ik weet namelijk dat ie een keer in je klauwtjes ligt.....

      Verwijderen
  5. Suc6 in 2015, geen doelen maar wel weer 'schofterig' veel en mooie vissen vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Fer!

      Geen doel stellen vist zo bevrijdend! Aankomend jaar verwacht ik weer van alles, maar toch ook weer niets. Alles lekker in het ongewisse laten. Het word weer spannend!

      Verwijderen
  6. De beeldkwaliteit stoorde mij totaal niet Andres!! Een sfeervol en leuke film om naar te kijken!! Visplezier Pur Sang. Veel gezondheid en de beste wensen voor 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook een heel gezond 2015 en genietze! Vang wat moois Björn!

    BeantwoordenVerwijderen