maandag 7 december 2015

Linkerflanken - Gold dust

Het jaar vliegt om.

Het lijkt wel harder te gaan dan ooit tevoren. Je word een daggie ouder, maar de echte redenen zijn waarschijnlijk de milde temperaturen en de bijbehorende zuidwesters.
De karpers zijn nog super actief, deze dagen.

Toch neem ik alvast een voorschotje, om het jaar af te sluiten.

Het is mooi geweest! We zijn loaded!
Dan is er niets mooiers om alle hoogtepunten van het afgelopen jaar, onder het genot van een goed glas whiskey nog eens terug te kijken.

Dat wil ik graag met jullie delen.
Over twee weken volgt er ook nog een compleet jaarverslag. Nu boeit het niet altijd wat wij gevangen hebben, maar je kan er nog hele verrassende en interessante info uithalen.

Dat volgt later. Nu maar eerst tweeendertig minuten karperplezier.
Mijn jaarlijkse dagboek op het witte doek. Veel plezier!


6 opmerkingen:

  1. Lekker op de tv gekeken. Erg leuk gedaan en lekkere muziek ook. Prachtige vissen met best veel oude klapstaarten er tussen. Top heren. Die filmpjes kunnen mij niet lang genoeg duren.

    Groeten, Michael

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi! Dat het je maar heb kunnen bekoren! Wel weer een werk hoor!

      Verwijderen
  2. Lekker opsomming Dres. Prachtige vissen zo door het jaar heen met wat bijzondere ertussen ook! Wat wil je nog meer?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk zijn we loaded Bou! Alhoewel die honger niet te stillen valt, probeer ik nu even mijn sociale leven voor even op te pakken. Voor wat het is dan. Vanaf januari gaan we weer volgas!

      Verwijderen
  3. Wow, wat een hoeveelheid vissen en stuk voor stuk anders en zoveel pareltjes. Terwijl je voor 2015 vlgs mij nog niet eens uitgevist bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We vissen of liever gezegd ´klooien´ nog even door. De video laat beslist niet alles zien. Sommige dingen kan en laat ik niet zien uit repect voor medevissers ter plekke. Nu is het een beetje feederen, zeevissen en socials. In januarie staat de teller weer op nul en gaan we weer volgas!

      Verwijderen