zondag 22 april 2012

Pigeon Valley



Mijn grote dank gaat uit naar Madeleine. Al een week lang gaat ons kikkerlandje gebukt onder deze ploert van een depressie. Het wil maar geen voorjaar worden. Enig voordeel is er wel in de vorm van wat stevige zuidwestertjes.
Gisteren gevist in Pigeon Valley. Een voorjaarsstek. Maar waar is het voorjaar? Ik vrees dat we nog even geduld moeten hebben.


Het is wachten op hommertjes. Nog langer wachten is het op de zwaarbuikige kuiters. De vis is op een handvol brasems na, kennelijk nog niet gearriveerd. Geen kring, geen wieling, geen roller. De duiven gaan vrolijk door met hun nest. Die hebben geen boodschap aan mijn gejank.
Het is nu wachten op hoge druk uit Biskaje. Snik!

                                   Brasems, all over the place




            De duif is bezig met belangrijkere zaken























7 opmerkingen:

  1. He Andres, hoe is het nou? Leuk om je blog te lezen. Ik heb het even terug al geprobeerd op de Amstel, helaas zonder resultaat. Aanstaande woensdag een vernieuwde poging. Hoe bevalt het nog bij HV? Ik ben er inmiddels al weer eventjes weg maar het vissen doe ik nog altijd. Gr. Arjan Duijnker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen,

    Leuk dat je m'n blog volgt. De Amstel is vrij lastig. je moet echt op vis stuiten of goed zoeken. Ik houd het hier maar bij een spontaan sessietje tussendoor. Er is ook zoveel water!!
    we komen elkaar vast nog wel tegen op zoek naar linkerflanken. We mailen,ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fukkin duiven! En breamers... daar kan ik ook over meepraten. Gaat ie, dan gaat ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boudewijn,
    Er komt een dag, echt zo'n dag weet je wel!!
    Tijd om te rammen!
    Ik had gelezen dat jij ook over de breamers kon lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, Dres vangt duiven, Bou brammers, Koen grassies. Wat doe ik dan toch anders? :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als de katers komen Rolf. Da,s t verschil.Die duiven bennen dan ook wel pleite!
    Vroeg op dus. Vroeg op dus dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De geest van ome Evert leeft voort.

    BeantwoordenVerwijderen