donderdag 31 mei 2012

Het word een mooie maand......



In deze tijd lijkt alles wel om voetbal te draaien. Niet erg. Ik vindt het een leuk spelletje. Toch zijn er leukere spelletjes te vinden. Misschien laat ik het EK wel schieten. Ik ben tenslotte toch niet geselecteerd.

El Salvador zei het al diverse malen; "'Elk voordeel heeft z'n nadeel''". Iedereen voor de buis. Onze pennen tegen de buis. Mijn speelveld word stadion Semi Zilt op El Canto Muerto. Misschien kan ik een oranje fan onderscheppen, of word het le coq. Hongarije doet niet mee, maar een vatsige Hongaar sla ik niet af! Laat ik maar bij de basis beginnen. We spelen op gras. Simpel. Zij spelen op gras, wij spelen met gras. Het word een mooie maand! Cheers!!


                   Een dieptepass brengt nog wel eens wat op


                         een vette sliding van Fons

1 opmerking: